babyprincess Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 og hvorfor? Prøver å finne et sunt brød til minsten:-) 7mnd
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Samme som vi spiser =) Gjerne grovbrød med endel frø i. (Men synes jeg har lest et sted at de ikke skal ha de altfor grove brøda, uten at jeg helt veit hva de mener med det!)
Yo&La+spire Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hjemmebakt speltbrød med linfrø, sesamfrø, solsikkefrø, tørket frukt, rosiner eller noe annet godt;) Sunnere og bedre får du det vel ikke?
ana baroma Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Grovt, men ikke med for mye rug og uten nøtter. Nøtter sier seg selv, rug fordi det er tungt å fordøye:)
Blue Lady Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Har stort sett bakt selv, men har gitt henne all slags brød, unntatt loff og brød med store korn og frø i.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 "Bare oppskåret" kjøpt på Rema. Det er det eneste brødet som jeg finner uten melk og soya som lillmann ikke tåler.
babyprincess Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2008 ååååååå, så flink....kunne ønske jeg var like flink... Har du oppskriften eller? er helt blank på baking....og på kjøkkenet generelt, så det kan være et dumt spsm...
Lilletrille med to jenter Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Samme som vi spiser, og vi har aldri "hvit" brød\ loff. Prøver også å ikke velge det brødet med størst korn i, heller dem som er litt malt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå