Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 jeg vet ikke helt når jeg fant det ut, men har drevet med dette i ca to år nå. jeg ELSKER BDSM sex:) jeg blir vannvittig våt når sambo lugger meg,slår (ikke hardt) meg i ansiktet eller på rompa, kaller meg stygge ting og forteller meg hvilket billig ludder jeg er,binder meg fast og knuller meg. dette er himelsk. så får jeg straff viss jeg ikke er snill pike!!!! straffen kan variere. jeg kan få straff f.eks hvis jeg ikke spør om å få komme, har på meg undertøy(om han har sagt at jeg ikke skal), osv. jeg lurer på om det er flere der ute som også liker dette og driver på med det. evt. hvilken straff får dere viss dere er "ulydige"? her i huset er det han som er hersker og JEG som er SLAVE:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 JA! Jeg hadde faktisk en "mester" da jeg synes det er litt flaut å fortelle til nye kjærester og sånt. Så han var god å ha i perioder jeg var singel. Men vi hadde det iallefall sånn at det var kun under sexen jeg var underdanig, for jeg er jævlig sta og bestemt egentlig. Der hadde vi et klart skille. Og selvfølgelig noen ganger hadde vi deilig sex uten noen form for BDSM. Men hadde ingen spesielle straffer da, men han knullet munnen min og slo meg på innsiden av lårene og satte klesklyper på brystvortene mine når jeg kom. Det er så deilig! AH! *savner han litt*
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 HI - her vi har det for det meste under sexen ja, men han kan komme med befalinger som vi er enige om utenom akten også. jeg synes det er så deilig. håper det aldri blir slutt mellom oss, for det skal sikkert godt gjøres at evt. neste kjæreste liker det samme:) og da kommer jeg til å savne det. dere som har barn, hadde dere BDSM-sex under svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Meg og min mann har vel det man kan kalle ett BDSM forhold. Det var der vårt forhold startet og jeg stortrives, selv om det blir lite av det de fleste mener bdsm er. Det er ikke noe som er så deilig å komme krypende på fanget, få noen onskapsfulle øyne som titter på en mens en blir kost med i håret. Bli stilt i dusjen og vasket (vann kan være deilig og ikke fult så deilig) Om jeg ypper så trengs det bare en hond i nakken før jeg smelter som smør. Jeg trenger slettes ikke å få vondt, bare en mann som tar det han vil ha. og nå har vi barnefri, en uke så nå er det kos........
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Ja, smaken er som baken og den er delt i ro...heldigvis:-) Men stå på og nyt det dere liker, så nyter vi andre det vi liker:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 nei gud.. dette syns jeg hørtes litt harry ut ! jeg hadde blitt redd.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 jeg fantaserer om det, men vet ikke helt hvordan jeg skal introdusere det for mannen min. Ikke vet jeg om jeg faktisk liker det eller. Vet bare at jeg fantaserer om å bli lugget og slått litt. Noen forslag til hvordan vi kunne prøvd ut dette? Vi har deilig "vanlig" sex. Han slår litt på rompa, og har mange stillinger. men det ville vært spennende å piffet opp litt.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Så bra å endelig se flere. Meg og min samboer har vært sammen i 6 år nå og først nå det siste halvåret vært "røffe" i senga At jeg ikke har opplevd dette før!! Litt smådask i ansiktet og draing i håret gjør meg våtere enn noensinne! Til vanlig er det jeg som er sjefen, men at han tar kontroll i senga er så vanvittig deilig!! Føler meg litt dum av og til , men det er så deilig!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Jepp, vi har et bdsm forhold. Ikke 24/7, men i forbindelse med sexen. Startet med at jeg fant ut at jeg likte det for ti år siden, og det er jeg som har introdusert det for mannen min. Han kicket skikkelig på det og sexen har blitt mer og mer avansert med årene. Det siste året har vært helt villt og jeg stortrives som den underdanige! Det er bd delen som pirrer meg mest, men jeg liker å få høre at jeg er slaven hans og at jeg ikke har noe jeg skulle sagt når det kommer til hva han vil gjøre med meg. Vi har faktisk holdt på med dette gjennom hele dette svangerskapet, selvom magen har satt noen begrensninger på hva vi har villet gjøre og hva som har vært fysisk mulig. I hverdagen så merker vi ikke så mye til dette annet enn at han kan komme med noen hint som setter meg i stemning.... og da er det bare å vente på at ungene skal sovne! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå