PAVEEL Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 herrefred...fra å være ei artig dame, som tok livet som en lek, til å bli ei suuur kjerring som haaater sex og alt som har med det å gjøre. tidligere elsket jeg det. stakkars samboer sier jeg..... men jeg klarer ikke gjøre noe med det heller. en drittstøvel for tiden synes jeg han er:( selv om han ikke har forandret seg en cm.... håååper det går over etter fødselen. har vært sånn hele svangerskapet til nå, og ennå lenge igjen til 3.nov. kan ikke huske å ha vært sånn i de to forrige svangerskapene:(
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 lille hull i gummi.. (hehe.. litt av et navn... ;o) ) mener å ha lest en gang, at når man er gravid sender kroppen ut et hormon som sier "IKKE LYST PÅ SEX" fordi sex er jo "bare for å bli gravid", og nå er du jo gravid, så da sier kroppen i fra.. må si at dette svangerskapet er totalt ulikt mitt forige.. er nok litt mere sint på min kjære,som stakkars gjør så godt han kan.. det går nok over, vi får trøste oss med det.. det går over for oss begge med bare 14 dagers mellomrom.. hehe har termin 17 nov
malleleo<3 Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 jeg er likens+ at jeg gråter mye, og har generlt dårlig trua på oss og hele verden:) jeg er bare 10 uker på vei, så jeg håper samboer holder ut!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg hadde skrevet et innlegg her!! Men så når jeg trykka lagre, så kom "SIDEN KAN IKKE VISES" opp!!!! Det sier LITT om at JA, jeg er et hormontroll!=P Jeg gidder rett og slett ikke skrive alt en gang til, men gråter av reklamer, førerhunder på bussen, blir sinna på sambo som er helt umulig for tiden (noe han egentlig ikke er=P) Sinna på bussrutene, kassadamene, alle folkene i byen midt på dagen (si meg er de ikke på jobb?? sier jeg som er hjemme hver dage jeg også) Og humøret svinger litt ja... Men er egentlig for det meste blid da, (tror jeg selv) har ikke hørt noen sagt at jeg er sur ennå, er vel bare på sambo det da.... Stakkars=P
PAVEEL Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 godt å høre det er flere, føler meg ikke sur selv egentlig...men merker jo på samholdet mellom meg og samboer at ting ikke er som de var. alle de tingene jeg synes var sjarmerende med han synes jeg nå er helt grusomme. sånn artige ting han gjør og sier feks... lille hull i gummi ja, er nok det som er inni magen min, ikke akkurat planlagt denne babysen her gitt, men men, får bare ta den i mot:-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 hehe..me too... stakkars fyr.. har ikke sagt det,men er noen ganger jeg tenker at han kan få sove på sofaen.. han har ikke gjort noe galt og er verdens snilleste,men jeg vil IKKE ha sex eller kos..han har til nød fått holde rundt meg.. håper det ikke varer ut sv.skapet for jeg er bare 5+3..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå