Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Bestemor (Farmor) er kjempesnill, og stiller nesten alltid opp når vi ber om barnevakt. Men hun gjør det på en måte at jeg føler meg til bry. Og jeg føler at det kanskje "spiser" av tiden hun bruker med barnebarna sine. Hun ser de nemlig ikke utenom de gangene hun er barnevakt. Burde vi kanskje få ei jente (eller gutt) som barnevakt, sånn at hun kanskje heller kan være med barnebarna når HUN har tid og lyst... Er bare redd for at hun ikke kommer til å se de noe særlig da... Noen erfaringer..?
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Kanskje du rett og slett skal spørre farmor hva hun synes? For hvis du bare skaffer en annen barnevakt plutselig uten å snakke med farmor først, så tenker hun kanskje at du ikke er fornøyd med henne? Du kunne f.eks si at du har tenkt litt på saken og lurer på om hun synes det er en idè at du skaffer en annen til å være barnevakt innimellom slik at hun får mer tid til å komme og treffe barna uten at de trenger pass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå