Linn og gullet Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Husker ikke hva nicket ditt var men er evig takknemmelig. Har en hjertesyk sønn som for ca halvannen mnd siden begynte å krangle veldig med puppen samtidig som han begynte å bli tungpustet. La inn et innlegg her i håp om å få litt råd, da jeg trodde det bare var krangling. "du" sa jeg burde prøve med flaske, da det var viktig at han fikk i seg næring. Tror du var sykepleier på en hjerteavd. etc.. En uke senere ble sønnen min lagt inn på sykehuset med hjertesvikt, tegnene på dette var akurat anpusthet og mindre matlyst. Men fordi han fikk flaske, fikk han i seg mye mer næring, da det er enklere å suge fra flaska. Han er nå operert og hjertefeilen er rettet på, men da den var veldig alvorlig, ligger han fortsatt på intensiven her på riksen. Tusen takk til hvem du var som ga meg dette rådet, og "skremte" meg litt, da hvert gram teller nå etter operasjonen. Er deg evig takknemmelig, tenker på deg daglig..
~sjiraff~ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Oi, ja noen ganger er det gullende gode råd å få her. Ønsker god bedring til sønnen din!!
Nit@™ Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Det var jammen bra. Så godt at det går bedre med han! Mange gode råd å få her inne heldigvis.
Gemini77 Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Ville bare si at jeg vet hva du går igjennom nå. Min lille datter ble operert for 7 uker siden, da hun var 3 uker gammel. Hun hadde et 7 mm stort hull i hjertet, og hun ble også lagt inn i hui og hast med alvorlig hjertesvikt! Ønsker dere masse god bedring. Det er snart over, og disse små kommer seg så utrolig raskt! KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå