Gå til innhold

erfaring med pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

noen som har lyst til å dele sine erfaringer ved bruk av pergo for så blitt gravid? skal begynne på det nå,så er så spent :) klaffet det ved første forsøk?eller prøvde dere lenge før det endelig klaffet. mulige bivirkninger? å jeg er så nysgjerrig :) hihi :D føler liksom at det endelig skjer noe. gått over et år uten mens og el,så i dag har jeg vært til innvendlig ul,og da fikk jeg utskrevet pergo :)

håper noen har lyst til å dele sine erfaringer med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg klaffet d på første forsøk:) hadde veldig sjelden mens, så å si fraværende. tok solvipec(hostesaft) og grapefrukt juice rundt eggløsning i tillegg, VILLE at d skulle klaffe, hehe:P

Skrevet

å? kan det hjelpe? grapefrukt juice som man får kjøpt i butikken,og hoste saft fra apoteket? en spesiell hostesaft? dette må jeg vite mer om?

Skrevet

ser jo at du skrev navnet på hostesaften nå.går litt fort i svingene her hehe :) men er detter en hostesaft som er til for å hjelpe på graviditet?

Skrevet

Hei:) Jeg har tatt pergo flere ganger uten at det virket på meg. Sist tok jeg trippel kur og ble gravid. I tillegg tok jeg Wild yam fra EL til IKM. Tok hostesaft (bisolvon som er slimløsende) noen dager før til noen dager etter EL. Tok i tillegg folat,zink, og drakk salviete og tok bidronningkapsler. Og bena opp etter veggen i ca 30 min etter sex.

Aner ikke hva det var som gjorde utslaget, men det funket ihvertfall for meg:) er 6+6 i dag

Skrevet

ble gravid med dobbel dose 3. forsøk med første man. 2 år etter ble jeg gravid på første doble pergo kur, men mistet i uke 7. Ble så gravid igjen etter to kurer og er no snart 12 uker på vei. Så pergo funker heilt klart for meg. bivirkninger var hodepine, også etter kur. AU! Men vel verdt det :0)

Skrevet

Prøvde først i 32 pp men klarte det ikke, gravid etter en runde med pergo :-) ingen bivirkninger, kanskje litt bobling i magen :-)

Skrevet

hadde heller ingen spesielle bivirkninger. solvipec er et slimløsende hostesaft som man kan bruke for å bli gravid ja. glemte å si at jeg og tok wild jam fra el og til positiv test. men viktig å vite sikkert at man har hatt el før man begynner med d!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...