husmus &2 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er "heldig" og tjener over 6G så jeg får ikke det som egentlig er lønnen min, utrolig surt når mannen min skal begynne å studere igjen i høst. Men men. Det jeg lurer på er om noen av dere vet hvordan dette egentlig blir regnet ut? Jeg har tenkt å ta 100 % og med utgangspunkt da i 6G, så vil det tilsvare faktisk mer enn det jeg har i mnd. per dags dato. Årslønn er på 480.000 men mnd. utbetalt etter skatt er 26.000, når en regner ut i fra 6G som er 400.000 så blir jo 36.000 i måneden og ca 23.000 etter skatt. Stemmer det? Det avviket virker så lite at det nesten ikke kan stemme?? Noen som vet om dette blir riktig måte å regne det ut på? Spm 2: Jeg er kontraktsansatt og kontrakten min går ut 1 nov, og jeg har termin 2 dager etterpå, ergo skal jeg ikke tilbake i den jobben etter permisjonens slutt, når far studerer, hvordan regner de da pappa perm? Er det mulig for meg å søke om å overta hans perm og i realiteten da få penger for min forlengede perm i 6 ekstra uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå