lillefot Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Mandag er den store dagen. Har fått time til igangsetting fordi jeg har invalidiserende bekkenløsning. Får ikke sove om natta og sitter pal i en stol hele dagen. Hele svangerskapet har vært skikkelig tøft, så jm ringte i dag og bestilte time for meg. Utrolig deilig å ha en dag å se fram til, og å vite at det blir fødsel i løpet av tirsdag eller onsdag.
KarinB Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 å så godt for deg! Deilig å vite at man blir tatt på alvor og sikkert utrolig skjønt å VITE at enden på svamngerskapet helt sikkert er den datoen! lykke til!
babypåvegerdritalei Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Heldig du er!! Og lykke til!! Og så ahr ejeg et par spørsmål: kunne jordmor di abre ringe fødeavdelingen og si at du skulle igangsettes? Hvor langt er du så fall i svangerskapet? På overtid? Spør IKKE for å være ekkel, men fordi jeg er nysgjerrig og desperat selv...å være gravid er jammen meg ikke artig...
babypåvegerdritalei Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 En del stavefeil i forrige innlegget mitt...jaja, du forstod det vel. Og et spørsmål til: sjekka jordmora di modning først, eller betydde ikke det noe?
lillefot Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Tusen takk begge to! Vi har snakket om det i noen mnd fordi jeg har vært så plaget med bekkenløsningen. I tillegg døde mamma av kreft for en mnd siden og jeg har vært gjennom begravelse og mye sykehus og masse sorg og gråt. Er i uke 37+5. Jm jobber selv på Ullevål hvor jeg skal føde så da jeg var på kontroll hos henne i dag, spurte hun hvordan det gikk. Og tårene kom med en gang hos meg. Så ringte hun og fortalte at jeg satt og gråt og var veldig plaget, og fikk satt opp time til vurdering på mandag. Hun sjekket ikke modningen, fordi jeg ikke klarte å komme meg opp på benken. Var for vondt. Skal sjekkes på mandag da, men da får jeg ligge i en ordentlig seng og får hjelp av flere. Helt enig med deg, å være gravid er ikke gøy. Dette er siste gang for meg. 2 barn får holde i massevis. Skal jo tross alt prøve å ikke gå helt i kjelleren heller bare for å produsere en haug av unger.
babypåvegerdritalei Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Lykke til i alle fall!! Unner deg det virkelig, samtidig som jeg kunne ønske at jeg møtte noen like forståelse der jeg var til vurdering...men men - som du sier - to barn får være bra. Jeg drømte en gang om fire, men de to neste er helt avlyst, verken jeg eller mannen min orker dette flere ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå