Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har fått brudekjolen min i posten! Pakka og halve kjolen er full av olje av et eller annet slag!!! Lampeolje eller noe!! Stressa?? jeg?? JA!!! Lettere i sjokk nå!
Leirha Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 HVA???? Det er jo vilt! klag med en gang! Når skal den brukes?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 OI! såpass! Da hadde jeg blitt rimelig forbanna og ringt/maila til de jeg hadde kjøpt kjolen av! Håper det ordner seg da:o)
Teltpluggen Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Neeeei!!! Stor skade for at det er sendingsskade det da. Hadde du pakkeforsikring? Ring te posten å snakk om muligheten for erstatning! Kor bestilite du kjolen frå?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Er i sjokk jeg!! DivaX har ferie,men skrev mld om at det måtte vi ta opp med poseten og at et skulle de ordne,men er helt tom! 18.oktober,men allikevel!!
~sjiraff~ Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Det går bra, du har goooooood tid ) Antar at pakken er forsikret og posten skal dermed dekke tapet.
Blue Lady Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Posten dekker helt sikkert tapet. Var det olje på utsiden av esken? Det sendes utrolig mye rart med posten.. hver gang jeg er på jobb håndterer jeg fisk (du lukter det godt utenpå esken), bildeler (mye er olje på), våte pakker, pakker fulle av olje, pakker som er knust og som det renner blod ut av, medisinpakker med knuste flasker i, vinflasker som er knuste osv osv. Utroig irriterende at folk ikke greier å pakke inn slike ting godt! Kjønner frustrasjonen din! Men det er jo lenge til oktober da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå