Gå til innhold

Spark nederst i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som KUN kjenner spark nederst i magen??

Fosteret sparker en del om kvelden og hvis jeg hviler på dagen, vi kan også se små spark fra utsiden (tihi, nusselig) :)

Men fosteret sparker KUN nederst i magen, eller rettere sagt, der trusa går. Er dette normalt? Føler fosteret ligger så sinnsykt langt nede. Er ganske øm nederst i magen så klarer ikke klemme så masse. Er 20+3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det nesten slik som deg. Er i uke 23 nå og har hittil bare kjent spark langt nede under trusekanten. Tror dette er helt normalt. Har vært på 3 ultralyder (av helt andre grunner) og det er ikke noen som har sagt noe.

Babyen min sparker også mest på kvelden og i går kunne jeg se det på utsiden også. Veldig stas assa :o)

Skrevet

Tihi. Ja da vi så det første gang fra utsiden (var på søndag og var akkuratt 20 uker da), klarte vi ikke konsentrere oss om fotballkampen som gikk på tv. Eller, var vell mest jeg som ikke klarte å konsentrere meg. Men det var sinnsykt stas som du sier;) Er en liten kraftig plugg;)

Skrevet

jeg er også veldig overraska over at jeg kjenner det så langt nede.. helt nede ved trusekanten.. samboer kjente det i går da han lå med hodet på magen:) er 19+6:) har kjent spark hver dag den siste halve uka i hvertfall:) ikke sett noe enda

Skrevet

Jeg har også bare kjent spark helt nederst i magen, helt til i går! Da kjente jeg plutselig spark ved siden av navlen. Det var utrolig spesielt, og mye lettere å kjenne. Kjente faktisk at det var helt hardt i det området også, så kanskje det var en fot eller noe? Samober fikk også kjenne for første gang. Nå idag har det bare vært spark nede i magen igjen, så kommer nok an på hvordan de ligger. :) Er 21+0

Skrevet

jeg har også bare kjent spark langt nede tidligere. på ultralyd syntes jeg at livmora var langt nede, og kommenterte dette. jm sa at det var helt normalt, og at den kom til å komme lenger opp etterhvert. er nå i uke 23+0, og kjenner spark/dytt nesten oppe ved navlen i tillegg til lengre nede. så dette er nok veldig normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...