Gå til innhold

Hmm.. Mini har gått 2 dager uten bleie her hjemme... Ingen uhell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 8 timer uten bleie i går.. Ikke hatt på seg bleie i hele dag.. Siden 08.00 på morgenen.. Tisset på do 3 ganger.. Ingen uhell.. Spennende og se om dette holder... Kanskje bleieavvenningen kan gå over all forventning.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bleiefri her hjemme ja.. hehe.. Men skal vi ut av huset har jeg ihvertfall tidligere tatt på han bleie.. Tenkte og slutte og ta på han bleie når vi skal f.eks til venner og familie.. Og bare ta på han en sånn potty training pants om vi skal på senteret eller slike ting.. =)

Skrevet

her har snuppa og gått uten bleie siden søndag:)) jeg sa bare til henne at nå er det slutt på bleiene, å har ikke hatt noen uhell ennå,hun er veldig flink og si ifra og vi har vært på besøk og på butikk:)

Skrevet

Ja har vurdert om jeg skal bare kutte helt siden han ikke har uhell her hjemme.. Men vet liksom ikke om det eventuelt hadde funket like bra utenfor huset.. Her har han jo doen i nærheten hele tiden.. Og han går jo bare på do og tisser når han må.. Ikke alltid han sier ifra til meg heller.. Går alene av og til.. ;p

Flink jenta di er da.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...