Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Og er dere "livredde" for å gå opp maannge kilo? hehe bare kjeder meg litt
mamman-til-madeleine Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg må nok inrømme at jeg har vært veldig påpasselig med hva jeg har dyttet i meg :0) Har skeiet ut innimellom selvfølgelig, men ikke ofte! Selv er jeg ganske liten i utgangspunktet ( 159 høy, og normalt bygd ) derfor har jeg vært redd for stooor vektøkning. Men det har gått over all forventning. Har akkurat bikket 12 kilo, og er 12 dager fra termin. Det skal jeg kunne leve med :0)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Har 11 dager igjen til termin og har bare lagt på meg 5 kg så jeg stresser ikke, for å si det sånn Men siden jeg hadde en god del å gå på fra før av, så trenger jeg heller ikke å legge på meg så veldig mye. Baby tar det den trenger uansett.. men klart, jeg vil jo ha kiloene vekk igjen etterpå, så prøver å passe litt på da
lillefot Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Niks. Var bortimot hysterisk i forrige svangerskap, men vekta bare gikk oppover. Så denne gangen har jeg vært mindre hysterisk, og gått opp akkuratt det samme 23 kg. Vet at alt går av igjen, bare jeg ikke stresser med det. Hele familien har vært sånn, fordi vi har bekkenløsning hele gjengen.,!! Så trim har vært uaktuelt. Nei, spiser og koser meg godt jeg, par is om dagen og brus og greier. Så når babyen er ute, blir det mer påpasselig her i huset. Gleeder meg til å gå tur igjen. Har krykka meg rundt de siste mnd, så det skal bli godt å gå ordentlig igjen.
MrsL1 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 for meg så handler det om å leve fornuftig... alt med måte liksom... Vekta får styre på som den vill under svangerskapet, så skal jeg heller gjøre noe med den etterpå.... Tror ikke det er sundt å fokusere på det så mye når man er gravid... men må jo inndrømme at jeg ikke alltid er like glad etter veiing;)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Jeg gleder meg som en helt og kunne begynne å trene ordentlig igjen. Aerobic og Step, kommer til å tilbringe mye av permtiden der..hehe Har hittil gått opp 7kg og er 32+2 idag, så skal ikke klage. Men skal prøve å ikke gå over 10 kg, selvom jeg ikke er påpasselig med hva jeg putter i meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå