Gå til innhold

Msn is closing down.. :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

DETTE ER SANT! SJEKK MSN.NO

Hey it is Andy and john the directors of MSN, sorry for the

interruptionbut msn is closing down. this is because too many inconsiderate peopleare taking up all the name (eg making up lots of different accounts forjust one person), we only have 578 names left. If you would like to

closeyour account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keepyour account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST.This is no joke, we will be shutting down the servers. Send it on,thanks. WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSEAGE, YOUR ACCOUNT

WILL BE CLOSED AND YOU WILL COST £10.00 A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT

LIST.NOW YOU KNOW WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THEWHOLE EMAIL. GO BACK TO YOUR INBOX AND CLICK ON NEW. AND PASTE THANKYOU FOR YOUR ATTENTION

Hei!

Troddeheller ikke mine ører eller øyne... men fra 01 juli er MSN ikke lengre gratis. Du kan unngå å må betale om du sender denne beskjeden til minst18 personer. Dette er ingen spøk (du kan sjekke www.msn.com) Når du har sendt den til 18 personer, får du en e-mail og din 'gubbe' blir blå gubbe..!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

den har vi IKKE hørt før;)

Skrevet

Du er vel ikke lett lurt eller noe,neeeei.Det kan jeg ikke tenke meg du er,hehe.

Skrevet

Hva skal dere ha til middag i dag da?

Skrevet

Hvor det står på www.msn.com da ? Kan du gi meg linken ?

Skrevet

Hehe, ingen som tror på det? :o åhhh.. *skuffet* Hehe..

HI.. :)

Skrevet

Og jeg har fått tilbud fra noen generøse nigerianere om store lettjente penger!

Vær snill å ikke lim inn all spam og sprøyt du får da ;)

Skrevet

Du må jo ikke tro på alt du hører å leser.. Denne mailen er blitt sendt rundt sååå mange ganger før.

Men det er bare tull å fanteri..Ikke send den til 18 stk, det er jo spam.

Skrevet

denne er jo dritgammel. fikk den samme for et par år siden også... dessuten fant jeg ingenting om det på msn sidene den gangen hvertfall...

Skrevet

Fikk den der på msn for minst 4 år siden og jaggu hadde de like mange navn igjen da også. Så det kan ikke være mange som melder seg inn der om dagen nei eller så må folk være fantasiløse...hehe

Nei, den der kan du glatt overse, for eller skulle msn ha blitt steng for flere år tilbake:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...