Gå til innhold

kviser etter hårfjerning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et innlegg på skravlesiden for litt siden, der ble det anbefalt å bruke balsam når en barberte.

jeg prøvde dette i går, og har ikke fått en eneste "nupp" enda c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvem du er anonym( var det tull med sløv høvel?) men hvis det er du som har svart meg mye over her så må jeg si jeg ikke skjønner humoren din!

Skrevet

Du skal være bra tett for ikkeå skjønne denne humoren..

Skrevet

Takk for råd. Tror jeg trekker meg fra disse sidene jeg. Har hatt noen innlegg her og 70 % av svarene jeg får er bare kverulerende pisspreik!

Skrevet

Kan du gi meg en veldig god grunn for å kalle meg tett.Hva har jeg gjort deg.Har du det veldig dårlig med deg selv siden du må slenge med leppen hele tiden.Det er ikke morsomt i det hele tatt. Synes det er en helt merkelig oppførsel du har. Hva gir det deg.Kunne ha forstått det hvis jeg hadde slengt ut noe skikkelig provoserende men jeg ville ha råd om et problem jeg har. Tenk deg om neste gang før du spyr ut eder og galle.Du vet ikke hvem som sitter i andre enden ved tastaturet!!!

Skrevet

Kan dere to kranglefanter over her gi dere litt? Må jo leite gjennom alle de teite svarene deres for å finne noe som kan ligne på et seriøst råd... dramaqueens! Her er et seriøst svar hvertfall: Kjøp Dildorens på kondomeriet.. den grønne eller den blå.. påfør rett etter barbering.. det svir endel, men virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...