Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg vet ikke om dette kanskje er helt normalt, for jeg kjenner bare min egen kropp.. Hehe, men saken er den at når jeg våkner om morgenen, våkner jeg ofte med utrolig vondt i knærne og fingrene mine. Er jeg trøtt er det også vanskelig å se. Prøver å sperre opp øynene, for jeg våkner som regel av at småen gråter, men det hender at jeg sovner igjen mens jeg skal stå opp. Eller at jeg "mister synet" mens jeg står opp. Det å løfte han opp og bære han til stellebordet er også vondt, pga knærne. Er dette normalt? Er det bare fordi jeg er trøtt og sliten? Har hatt ganske mye vondt i knærne, og har tenkt at det sikkert bare er fordi jeg har gått mye eller så.. men det kommer når jeg ikke har gått noe særlig og. Har kjøpt Nike sko på sportsbutikken for litt over et halvt år siden, så burde vel ikke være skoene heller? Det kan gå over etter en stund og så komme tilbake igjen. Er dette noe jeg bør gå med til legen, eller er det "sutring" og sikkert bare normale og slitne muskler/ledd? Jeg har vel antakeligvis ”Raynauds symptomer” også, da jeg får hvite fingre og føtter om jeg har litt angst/spenner meg, eller det er kaldt/vinter.. Føler meg litt pinglete her
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Sliter litt med det samme, ta deg en tur til legen du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå