pilutta Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 I forrige uke, altså en uke etter EL, fikk jeg Trimetoprim for urinveisinfeksjon. Vi har ikke prøvd å bli gravide denne måneden, men i dag 5 dager før IKM testet jeg med billigstrimmel og fikk en svak svak strek.....jeg har vært så uggen i magen denne uka, så det var derfor jeg testet. Men nå leser jeg at Trimetoprim IKKE må brukes i svangerskapets første måned...hjelp... Ikke sikkert jeg er gravid da, men hva om? Noen som vet om dette kan skade fosteret så tidlig?
2prinsesserogbim Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det, det går nok bra... håper du er gravid da=)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 ta kontakt med legen din. du kan også søke på google..det går sikkert fint, men godt å få det bekreftet av lege så du kan slappe av og nyte svangerskapet:) lykke til
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Helt enig! Kontakt legen din, få bekreftet graviditeten, og nyt den! Bebiser er født av folk som doper seg og drikker masse...de fleste greier seg gjennom det også! Ikke at jeg anbefaler dop og alkohol..men tror ikke litt medisiner mot urinveisinfeksjon kan skalde såååå mye liksom.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå