Dollywood Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 var det vondt å sette inn? mye ubehag med den? hva kostet den? mye blødninger? hva slags bivirkninger kan den ha?
Mrs. Robinson Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Behagelig var det ikke, men jeg har født to barn så smerte er relativt. Det som var ekkelt var at jeg ble veldig svimmel i det hun satte den inn. Noe som er helt vanlig. Den kostet ca. 1200,- + innsetting. Jeg hadde bare litt langevarig mens de to første mnd. men etter det har det ikke blødd stort. Bare litt når jeg er i nærheten av der mensen skulle ha vært. (har bare hatt den i 5mnd.) Bivirkninger husker jeg ikke helt......hmmm vektøkning og uren hud... humørforandringer, nedstemthet.....går under vanlige bivirkninger. Sjeldne er redusert seksuell lyst, migrene og hudutslett. Men jeg er veldig fornøyd.
Dollywood Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 seriøst, vektøkning og uren hud, da vil jeg ikke ha den altså
Mrs. Robinson Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Ja det står det i pakningsvedlegget. Jeg har ikke gått opp et gram ennå. Og jeg har aldri hatt noen ferskenhud, men det har ikke blitt verre heller:-)
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 det er noe svineri.hadde min i noen mnd med blødninger,null sexlyst å sikkelig deppa.aldri mer å sørger for at alle tenker seg godt igjenom det først.
Dollywood Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 æsj, og jeg som har bestilt time og fått resept og alt. jeg orker ikke mer av det her, er jo ikke noe prevensjon jeg kan bruke. fått flere resepter av legen, men ikke hentet noen.... jeg vil ikke ha de bivirkningene
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 sliter med det samme selv.fant ut at p ringen virket greit på meg.har du prøvd den?
Nit@™ Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har hadde hormonspiral før jeg fikk lillegutt, og har det igjen nå. Litt vondt å sette den inn, men man overlever. Ikke merket noe til vektøkning eller uren hud noen av gangene. Lite blødninger heldivis. Sist mistet jeg mensen helt, håper på det nå også. Sexlysten har ikke blitt bedre, men ikke dårligere heller. Fra 0 til 0 er jo ikke noe ;o)
Dollywood Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2008 siden jeg allerede sliter periodevis med huden og har noen svangerskapskilo igjen, så blir det vanskelig å skille hva som er hva. den spiralen kommer sikkert til å måtte ta skylda for både kviser og kilo okke som........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå