Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er inkontinent for urin, kjenner jeg at jeg må tisse kan det fort skje at jeg tisser på meg. Synes det er flaut. Har hatt det i mange år, også før jeg fikk barn og før jeg hadde samleie første gang. Hvordan skal jeg formulere meg for å forklare legen om problemmene mine, jeg synes det er ille at jeg i en alder av 26 år skal snakke med legen om dette her.
susemor-3 små Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Dette er ikke noe å være flau for!! Det er dessverre et ganske vanlig kvinneproblem, så legen har nok vært borti dette mange ganger før. Bare si det som det, og hvordan det plager deg. Be evnt om henvisning til videre undersøkelser!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 jeg må vel krype til korset. Begynner å lure på om sånt er arvelig for både mamma har problemmet og mormoren min hadde det
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Svelg stoltheten din og kom deg til lege Det er ingenting å være flau over - det er et ganske vanlig problem hos kvinner, særlig kvinner som har født barn.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg får vel tvinge meg selv til det. Uff synes det er flaut at jeg tisser på meg av og til. Jeg burde ha søkt hjelp tidligere men ville gjøre meg ferdig med barnefødsler først da
susemor-3 små Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Sikkert lurt å vente til etter fødslene ja. I hvert fall hvis du evnt skal opereres. Tror mange sliter med dette, men det er liksom ikke sånn vi snakker om...
Sjokoladekaka Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Du skal ikkje tenke på at det er flaut. Det er faktisk heilt vanleg, men som du, så går mange og lider i det skjulte. Det kan høyres ut som slik eg har hatt det ein periode. Det er ei form for det som heiter Urge-inkontinens, og der finst medisin:) Det kjem av overaktiv blære, og medisinen roar denne aktiviteten. Det var så deilig å sleppe det stresset med å måtte ha ein do i nærleiken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå