Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Uffe altså :O/ Jeg, mannen, jentene og tassepus skulle egentlig ned til Afrika i sommer. Besøke familien til mannen vet du =0) Har gledet oss _LENGE_ til det... Sittet mange sene netter for å planlegge alt vi skulle gjøre... Alt jentene skulle få se & oppleve =O))) Dessverre ble ikke ting som vi hadde forestilt oss da jeg gikk gravid med Tassepus.... Han er en glede i livet, misforstå meg rett c,") Det er bare noe _HELT_ annet enn hva vi trodde vi kom til å få.... Siden Aaron er pleietrengende & kommer til å være det resten av livet, samtidig som vi må til hyppige sjekk og undersøkelser på sykehuset, blir det ingen Ghanatur på oss i sommer. Mannen er veldig skuffet, det skjønner jeg jo godt! Han skulle møte gode venner igjen... Jeg skulle få møte masse kjær familie, og jentene skulle kanskje lære seg noen ord og uttrykk på Ewe - som er språket mannen snakker. Menmen... Vi skal nok kose oss her på Bekkestua C,") Grille litt, lage til en diger grillfest med kjære og nære kanskje =0) Det er merkelig hvordan livet kan forandre seg *se tilbake*... Det kommer en sommer neste år også =0))))) *smile* ^^
LegallyBlond Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Ikke noe kjekt å måtte gi slipp på en sånn tur, spesielt ikke for mannen din. Men er supert om du klarer å fokusere positivt, da blir alt litt lettere =) Og kanskje dere kan få tatt den Ghana-turen ved en seinere anledning?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Så trist at dere ikke får reist i år, men håper dere får reist neste år. Bra du klarer å se det positive med å være hjemme også da. Får håpe dere får en fin sommer i år da med masse sol og fint vær.
susemor-3 små Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Kjedelig å ikke få reist som planlagt. Håper dere får en fin sommer likevel:-)
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Dere er jo ganske ferske som "handikapforeldre" (vanskelig å si dette uten at det blir feil, hehe). Når dere kommer mer inn i rutinene på det praktiske, blir det nok lettere å ta med også Tassepus på Ghanatur. Eller å planlegge slik at mannen din kan ta med jentene en tur alene mens du er hjemme med minsten (med god hjelp selvsagt)? Det ordner seg nok skal du se Og hjemme-sommer kan være fantastisk for både dere og jentene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå