Gå til innhold

WRÆÆÆÆEL!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mannen i huset vaska klær, og ALT er helt rosa!!!!!!!! Alle mine nye klær, buhuuuuu!! Er det NOE håp i det hele tatt? Olabukser, skjorter osv.... :`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, så kjedelig...! På tide med en liten opplæring i vaskemaskinbruk?

Det finnes jo noe sånt avfargingspulver som man kan bruke før man skal farge klær selv, kanskje det kan hjelpe? Ellers vet jeg ikke... :(( Du får sende han ut på byen med beskjed om å kjøpe inn alt som er ødelagt - for sine penger.. :)

Skrevet

Ahh, det er så typisk! Han hadde såklart lagt en mørkerød jakke sammen med både lyst og mørkt.. jeg har sagt til han gang på gang, JEG vasker klær, så sant jeg ikke har sortert det før han slenger det inn:/ ...............

*Lei meg nå*

Skrevet

Jeg har en teknikk som du kanskje kan bruke i framtida for å unngå slike uhørte ting.

Klag over hvor mye klesvask det er,si at du syns du bretter og bretter og bretter og at det aldri blir tomt.

Da får du kanskje et sympatisk nikk. Og muligens får du høre at han kan hjelpe deg. Nå er du inne i en kritisk fase.. Si da litt motvillig,det går vel greit,jeg er snart ferdig nå allikevel. Må jo få begynt å skrubbe komfyren etc etc(les annet kjedelig arbeid)

Da sier han forhåpentligvis JA;men jeg kan ta komfyren(he he)

Er han litt for hjelpsom mtp klesvask,gjem pulveret!

Rigg deg litt til på vaskerommet,lukk dør,og sorter og brett tøy mens du hører på musikk eller radio,kanskje du har et glass vin du kan kose deg med. Kan bli en kjempehyggelig stund for deg selv,og tøyet forblir i de opprinnelige fargene!

Har du ikke hørt om kvinnelig hersketeknikk??

Skrevet

Hehe, tusen takk for tips ¤2barnsmamma¤, skal huske det til neste gang!:):) Vet han bare ville hjelpe da, vi skal sanrt dra på ferie, så han skulle vel hjelpe til ved den anledningen. Jeg skal faktisk legge bort pulveret nå, gjemme det i en skuff.. Det var ikke så dumt:)

Skrevet

he he. Jeg oppfattet det slik at han skulle være grei å hjelpe til:) Han er sikkert kjempesorry for tabben.

Tipset mitt er forøvrig ment som et forebyggende tiltak:)

God ferie`a!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...