du og jeg og vi to Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Nå holder mini på å få sin første tann, og i dag er han også veldig varm, og har feber. Jeg har googlet dette, og leser at det ikke skal finnes noen sammenheng mellom tannfrembrudd og feber? Han er i ellers fin form, og virker ikke forkjølet eller noe... Hva er deres erfaring? Vet at mange små ikke får feber - men det virker som det er mange som får det også?! Hvor lenge varte feberen?
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 legene påstår det ikke har sammenheng, men alle mine har da blitt syke i forbindelse med tenner så ingen regel uten unntak.. Gikk vel over straks tanna var igjennom:) god bedring!
¤2barnsmamma¤ Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Har lest et sted at man ikke får feber ved tannframbrudd,men at tennene kommer fram fortere når man har feber.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Gommene blir mykere ved feber slik at det er lettere for tennene å bryte igjennom da, derfor får mange barn tenner når de har feber, men de skal da altså ikke kunne få feber av å få tenner.
du og jeg og vi to Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Hmm... men jeg så det hvite i går, og da hadde han ikke feber - men i dag (når det kjennes ut som den kommer igjennom) har han feber... Får det ikke helt til å stemme, men det dere skriver stemmer jo med det som står på nett. Får det bare ikke helt til å passe på mini...
~sjiraff~ Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Min frøken hadde feber på hver eneste tann som kom igjennom. De sier at tannen kan komme pga feberen, men ikke motsatt. Men snuppa sluttet med alle disse feberdagene så fort alle tenne var ute, så jeg tror nå mitt om den "sannheten".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå