Topp 10. Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Vi har begynt å prøve igjen, ser du når ting skjer? Når den lille sitter i magen? Ser du kjønn? Frisk? Og formen i svangerskapet, blir det like tungt som sist? Og hva ser du i forbindelse med jobb ? Ser du hvilket kjønn vi har på vår baby nå? Hvordan er det med kjærligheten, er vi skapt for hverandre som vi selv føler og tror? Ser du ellers noe på meg?oss? Blir kjempe gla om noen orker å ta seg tid til meg:)
Mamalari Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Får opp august/ september på gravidtet. Gutt kommer opp på kjønn. Føler at det vil gå litt lettere denne gangen. Men at du vil føle deg en del sliten. Kjenner også litt i korsryggen/bekkenet, men tror det vil gå greit. Får opp at det barnet du har ifra før er ei jente. Føler det blir to veldig tette, så tror hu kan være rundt 6mnd, mulig litt yngre. Kan det stemme? Synes det er så vanskelig og si om noen er ment for hverandre og om de kommer til og være sammen resten av livet siden ting kan forandre seg etterhvert. Men ut ifra det jeg får opp nå så ser det ut til at dere har et fint og godt forhold. Dere er flinke til og ta vare på hverandre. Og det ser ut til at mannen din er flink til og ta ansvar. Føler dere kan snakke om det meste. Dere passer fint for hverandre slik forholdet er i dag:)
Topp 10. Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Tusen takk:) Spennende å høre, håper det klaffer snart! Har nettopp begynt å prøve, og ja, vi har ei lita jente fra før som straks er 5 mnd. Så hvis den neste sitter snart så blir de tette:) Men den utfordringen tar vi!! Så spennende når du ser riktig, nesten litt spooky! Ser du noe i forhold til om babyen/gutten vil være frisk? Og noe ang jobb? Nok en gang tusen takk for at du tok deg tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå