Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sulten..men vil ikke ha noe..

middag er et ork å lage for tiden..men må jo gjøre d..sliter med å finne på ting..

skulle hatt noe i magen nå,men er så lei brød..korn blanding er ikke noe for meg.så joda..hva skal jeg trøkke i meg da da hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du ut å spiser mat... Så blir du servet og da smaker sikkert maten mye bedre..

Jeg skal ha baktpotet med mye godt til, til middag i dag...

Og en kald solo ved siden av..

Et tips..

Ellers går det mye i brød, med gulost og agurk...

Skrevet

Skjønner hva du mener:) Her går det i polarbrød med syltetøy.. Middag er rett og slett blitt et mareritt! Har heldigvis ikke barn fra før som forventer ordentlig middag hver dag:p

Skrevet

Huff, her også. Står og lager mat til resten av gjengen og føler kvalmen stige. Noen ganger går alt greit helt frem til vi skal spise, men da smaker allting så annerledes eller rart, så da vil jeg ikke ha allikevel. Å lage middag er skikkelig blæh for tiden! (vitenskapelig sagt..)

Ingenting jeg har lyst på, og så blir jeg liksom litt deppa av disse matgreiene. Er jo egentlig glad i mat, men nå er det ingenting som frister...

Skrevet

Jeg må innrømme at det går mye i grøt fra Fjordland....pinlig. Men jeg gjør det for å spise MYE kanel hehe. Ellers er jeg også drittlei mat.

Sendte gubben for å kjøpe take-away-pizza nå.....

Har spist en del knekkebrød med brunost jeg da. Også med jordbærsyltetøy, som jeg da ikke har spist siden jeg var liten.

Jeg plages litt med magen, så jeg spiser yoghurt med litt linfrø i.

Masse frukt er godt....del opp i biter og sett på bordet. Og i forigårs "måtte" jeg bare ha freia jordbærgelé....hehe.

Middagsforslag: -Kinesiske grønnsaker og kylling med guacamole er supergodt! Ganske lettvint også. (En smule dyrt da..)

-Div. gryteretter med salat og brød. Min favoritt er meksikansk gryte med pølsebiter.

-Hmmm nå må gubben komme snart....jeg blir sulten av å skrive om mat hehe.

Håper noe frister :-)

Skrevet

godt å høre at flere har det som meg her! og når det er sånn så får jeg så dårlig samvittighet! føler at jeg må spise bra med mat og slikt siden snuppa i magen er så lita... men jeg har bare lyst på nektarin og vann med isbiter i... har spist en kurv nektariner i dag... så ingen fare for hard mage her nei... har bakt boller med vanilje og sjokolade i dag, men har ikke lyst på dem en gang... skikkelig kjedelig...

liker jo egentlig å lage litt spennende middag innimellom og bake og finne på lure ting å spise, men ikke nå for tiden nei... så her ble det ikke middag i dag... får ta det igjen i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...