Gå til innhold

skostr...

Puncky med nr tre i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to jenter på 4 1/2 og 2 år. Kjøpte nye sko nå, og for at de skulle ha noe å vokse i kjøpte jeg 25 og 30. De er ikke altfor store altså, men bittelitt å vokse i, kanskje de passer til høsten også. Men har de fryktelig store ben? Syns det hørtes utrolig stort ut. Jeg vil tro en sko som passer akkurat er henholdsvis 24 og 29. Hvor store sko bruker deres barn i samme alder?

Det betyr jo ikke noe da, bare nysgjerrig egentlig. De er 90 og 110 cm lange, og det har jo også noe å si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guuten min på 3 år bruker st29 - det hender jeg kjøper 30 og heller putter oppi en ekstra såle. Da holder dem gjerne litt lengre. Gutten min er også 110 cm.

Skrevet

Mini bruker str 26 i sko... Han er 2.5 år.. 104 cm.. Så synes ikke det virket så ille stort nei.. :P

26 er akkurat passe.. kjøper 27 i enkelte typer sko også..

Skrevet

Datteren min på 4 1/2 bruker også 29....

Skrevet

Vel...kanskje mine har små føtter.

7 åringen bruker 31 i sko og 2 åringen bruker 21 :o)

Skrevet

hehe... kanskje det er dine som har små ben da. Siden de andre her ligger mer i gaten hos mine barn. Men er de små genrelt også?

Skrevet

Tævan på 4,5 år er 110 cm og bruker 27/28.

Tassen er 3,5 år og 105 cm og bruker 24/25.

Skrevet

2-åringene våres bruker samme str. i sko og er neste like lange.

Ganske perfekt synes jeg :o)

Skrevet

gutten min som er 2,5 år bruker str 28/29 i sko :) Han er en lang gutt, rett over 100 cm vil jeg tro. Har fått mange kommentarer både på hvor lang han er, og hvor store føtter (og hender) han har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...