Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei alle pappaer. Har i dag vært og kjøpt et digitalt speilrefleks-kamera til mannen min, som en pappa-presang. Vet han har ønsket seg det en stund, og det er jo koselig å kunne ta ordentlige bilder av den nye bebisen. Mitt lille dilemma er at jeg ikke hadde råd til akkurat det han ønsket seg. MEN det er fortsatt et j.... bra kamera. Lurer bare på om det blir litt sånn halv-greit så lenge det ikke var det som sto på ønskelista? ( nei, det følger ikke med en fjernkontroll :0) ) Ble plutselig veldig usikker her, så noen som kan svare meg? ( signerer anonymt i tilfelle han er her inne og snoker )
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Å kjøpe gave til menn er som å kjøpe gave til barn..enten bryr de seg ikke døyten eller så er de pirkete og sure! Ingen andre enn deg kjenner din mann og hvordan han vil reagere på kameraet er det bare du som vet Han blir nok glad skal du se *knips knips* og lykke til..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ha ha ha ha :0) Det er vel sant nok! Stort sett faller ting i smak, men er liksom aldri helt sikker :0)
Gorgonvaktmester Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Pakk opp kameraet, sett det på autopilot og ta et par "eksotiske" bilder av deg selv som du lar ligge på minnekortet, så tenker jeg han driter i hele kameraet og konsentrerer seg om deg i steden Syns det høres ut som en fin presang jeg, selv om "dingse-genet" kan slå inn og få ham til å knirke litt fordi det ikke var _akkurat_ det han ville ha. Men de fleste forretninger gir deg jo "byttelapp" på gaver, hvis han endelig vil ha det dyrere kameraet kan han jo gå inn med det han fikk og betale mellomlegget selv?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Enig med Dingse-genet over. Intet å tilføye på den... Om bilder av deg selv skulle være uaktuelt, hva med å knipse noen UL bilder inn der? Eller om du vil dra ting litt lengre enn Testo nevner, kan jo bruke fantasien litt
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Hmmm... Bilder er jo artig, men tror jeg bør vente til "eksotisk" ikke lenger betyr at jeg kan " blend in " i et vannhull i Afrika. Men skal huske det til bursdagen hans :0) :0) Ja det var disse genene da. Men som sagt, er han helt nødt til å ha det andre kameraet, så kan han legge til de 4000 selv. Det syntes jeg var et ganske så fair forslag. Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå