Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Skal dit i sommer, og har lyst på teutonia spirit s3. Bag og sportsdel. Lønner det seg å kjøpe med fra Tyskland eller sveits? Det blir kanskje en del å betale i toll? Noen som har erfaring med å kjøpe med seg sånt fra utlandet?
♥Tiny Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Det var ihvertfall ikke noe billigere i Tyskland da jeg så nå i mai, men kanskje det ikke var de rette butikkene?
SImonmamma Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg kjøpte min spirit S3 i Tyskland på ferie, sparte ca 3000,- på det. Mye annet billig utstyr der også. Det er ikke toll på varer under 6000,- hvis du har vært borte over minst 2 netter. Ingen som brydde seg i tollen heller. Lykke til med handelen, mye penger å spare!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hm. Da skal jeg jammen sjekke ut det når jeg er der. Greit å spare noen penger når jeg først skal dit liksom. Er du fornøyd med vognen din? Har hørt mye positivt om denne, og syns den ser veldig praktisk og stilig ut. Er den stødig, mht at det er en trehjuling? Hører så mye rart vet du;)
SImonmamma Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Foreløpig står den bare til pynt. Prinsen kommer først om 3 uker! Men jeg har også lest mye positivt om denne vognen! Gleder meg til å ta den i bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå