Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 12 dager igjen og jeg har kjøpt stæsj til lillebebisen, klorheksidin til rensing av navlen, paracet, talcum, badeolje, zinksalve, bodyer sokker og et par strømpebukser. Bleie og våtservietter og nye myke håndklær skal vi kjøre å kjøpe i ettermiddag. Sprinkelsenga står klar, stellebordet står klart til å åpne og sette fram på badet, vogna står klar i boden, og bilsetet er klart. snart ferdig med sykehusbaggen.. Har jeg glemt noe da?
Stella79 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Høres ut som en komplett liste det der! Har det meste jeg også, men ikke klorheksidin. Må man ha det?
Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Vet ikke om man må! Jeg fikk litt på Ullevål som de sa jeg kunne rense med Qtips, og fortsatte med det hjemme siden de ba meg om det til navlestubben datt av. Det skal drepe evt. bakterier så bebisen ikke får infeksjoner. Spurte på apoteket hva man renser navlen på nyfødte med, og da sa de klorheksidin.... Trenger jeg det, har jeg det hvartfall!!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 ops, jeg har ikke begynnt ennå. Har en jente på 15 mnd så har vel det meste fra før av, men er vel snart på tide å få tak i tvillingvogn og en ekstra seng snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå