miapia Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Noen som vet hva det betyr? Fikk ei nål i magen i går. I dag er det et blåmerke som ser ut som en stor smultering med ca 3 cm i diameter rundt stikket.
roxanne Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Det er vel blitt punktert en blodåre som har blødd litt. Så sant det ikke er vondt, hovent eller hardt så er det ikke farlig. Jeg driver med akupunktur og visse punkter kan forårsake en blødning. Heldigvis har ikke jeg opplevd det. Du kan jo ringe til den som har satt akupunkturen og høre.
miapia Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Det er ømt, men ikke vondt. Hun har ferie til neste uke. Regnet egentlig ikke med at det var så farlig, men har ikke opplevd det før. Når du sier heldigvis, er det dumt at det skjer?
roxanne Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Det er jo ikke noe farlig, men jeg synes jo det er dumt hvis sånt hadde skjedd etter at jeg hadde satt nåler på noen. Det er spesielt et punkt jeg bruker oppi øret som kan gi blødning utover tinning/kinn. Og det er jo ikke noe pent å gå rundt sånn, med blåmerke. Så derfor setter jeg ikke nåler på noen som f.eks. bruker blodfortynnende (Albyl E etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå