Gå til innhold

Går ikke trettheten over,,,??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26+5 i dag, og så vannvittig trøtt..! Kan sove når som helst på dagen..Nå er det en time siden jeg stod opp, og jeg kan godt å å legge meg igjen..! Jeg tar kosttilskudd som skal dekke alt jeg trenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubbben. Trøttheten gir seg når barnet ditt fyller 1 år å går i barnehagen.

Skrevet

Hvis du synes du er usedvanlig trett kan du jo kontakte legen og sjekke blodprosenten din.

Skrevet

Håpefull_jente : det er for de heldige som har barn som sover igjennom om natta, at det gir seg etter et år :) For noen tar det lengre tid... :)

Skrevet

Jeg er 21+4 og er ekstremt trøtt.... Blodprosenten min er helt fin, er bare kroppen min som trenger veldig mye ekstra søvn. Minimum 12t om natten, og en time ekstra på ettermiddagen. -også hender det jeg sovner på sofaen i tillegg...

(",)

Skrevet

Blodprosenten min er også helt fin.. godt å høre at det er fler da :) Føler meg så ubrukelig når sambo kommer hjem fra jobb og jeg ikke har gjort noenting hele dagen.. :/

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som sovner alle veier..hehe..!! Jeg er bare i uke 18 da,og hadde håpet at det gikk over,men må vel bare forholde meg til realitetene..hehe..!

Skrevet

Jeg er 27 +2 i dag og er også utrolig trøtt. Fikk beskjed av jordmor å kjøpe neferex 100 mg og har tatt dette i ett par uker nå, men er fortsatt like trøtt. Sovner ca 22 på kvelden og til neste morgen, er da sånn greit uthvilt, men blir helt pumpa bare etter ett par timer igjen. Er i 80 % jobb og sover bestandig en time eller to etter jobb.

Stakkars samboeren min ser ikke mye til meg om dagen, men han er heldigvis veldig forståelsesfull og snill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...