Sessa ruger igjen... Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Lurer på om de murringene du kjente i går har blitt til noe mer???? (Juks å føde før meg selvfølgelig, men hvis du først er i gang er det jo ikke så mye vi får gjort med det!)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jada er her jeg vettu;) Svineriet gav seg etter noen timer:( *skuffa* Men har et ørlite håp om at jeg kanskje modnet litt da:) Hadde det slik et par dager før jeg fødte Cornelia, så lenge leve optimismen!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har kjent en del nedpress i dag, så jeg håper jo liksom i det lengste på at lillegutt skal feste seg, men det spørs nå det da. Frøkna festa seg aldri. Vi får følge med på hverandre vi juli-mammaene!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Spennende tid for dere begge nå. For 4 år siden ventet jeg også juli barn. Nå er han en stor gutt med mange sprell. Kos dere når babyene deres kommer da. Jeg fikk min baby i april og koser meg masse nå.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Å, så han er ikke festet ennå? Mikro har festet seg og jeg har også endel nedpress så JM mente det ikke trengte å drøye så lenge:) Meeen jeg tar det med en klype salt Cornelia festet seg allerede i uke 31 hun da, men ble ikke født før i uke 42 så hun ventet lenge...Vil IKKE går helt til august altså!!! Du får ha lykke til framover, er jo noen uker igjen ennå, men vi kan være heldige vettu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå