Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøp becur repair .. på apoteket. en genial sak mot strekkmerker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanksje dumt spm, men mener du at det skal haes på forebyggende eller etter man har fått strekkmerker? hvorfor er den genial?

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også.. For min del er det for sent å forebygge, men om det fantes noe som kunne hjelpe litt mot de strekkmerkene jeg har fått......... *drømme*

Skrevet

Er på min 34. uke, og har forebygget strekkmerker med Apobase (kjøpt på apoteket). Genial krem... olje og krem blanda sammen... Har ikke et eneste strekkmerke, men fortsatt har jeg en god del tid igjen til terminen da... Skal bruke den etter fødselen også...

Skrevet

Du har vel en tøyelig hud også, har vel noe med det å gjøre også..

Kremer tror jeg ikke hjelper noe særlig!

Skrevet

Det har nok (dessverre for noen av oss) mest med genene å gjøre. Det er ikke mulig å smøre lærhuden som er den som sprekker.

Men litt velvære er jo ikke å forakte heller - så smør i vei, bare ikke tro på mirakler!

Skrevet

Nei dessverre er det bare sånn at noen får strekkmerker.

Jeg har smurt masse hele graviditetet og det ser ut som hele magen min går i oppløsning av strekkmerker. Snakket med jm om dette og fikk da fortallt at dette var hormonelt ikke noe å gjøre med=0(

Men for velværens skyld må man bare smøre, det gjør jeg=0)

Skrevet

Har også hørt at kremer er oppskrytt, men for psykens skyld har jeg smurt litt av og til. Jordmor fortalte meg at den lureste måten å forhindre strekkmerker var innenfra, nemlig omega eller tran. Det smører fra innsiden og kan for noen forhindre strekkmerker derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...