Gå til innhold

Days of our life

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på det her? Jeg ser på det av og til når jeg er hjemme på den tiden, og man blir jo ganske oppdatert selv om man ikke følger slavisk med. Mèn. Hva er det som skjer nå egentlig? Alle de som ble drept sitter på en øde øy, pluss victor, som ble drept av en annen enn de andre eller?

Føler liksom at jeg ser på en blanding av lost og dool.... Noen som kan si hva det er som skjer egentlig?

Ikke for at det tar nattesøvnen fra meg akkurat, men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, ja den serien er ganske spesiell! : )

Det har vært en seriemorder i Salem som har drept alle de som nå bor på øya. Det viste seg å være Marlena. Så ble hun også drept, og har havnet på øya hvor de har funnet ut at hun må være en uskyldig brikke i et spill....Tony Di Mera er også en av fangene på øya...

Men Kiriakis ble drept av en annen morder, så hvordan han har kunnet overleve og bli fraktet til noen øy det henger ikke helt på greip...

Ingen aner hvem som står bak, Di Mera blir jo bestandig mistenkt men både Stefano og Tony er jo døde, så... (Tingen er vel at Stefano lever, men det vet vi ikke enda.....)

Følg med i neste episode! : ) Er sykmeldt jeg, skjønner du.

Skrevet

Nesten litt flau, men jeg har fulgt med på serien til og fra i 10 år!!!!!!!!!!!

Skjønner ikke hva den serien egentlig har som gjør at man blir hekta..

Nå går jeg sjukmeldt men det holder med at se 1 episode i uken så får du med deg hva som skjer.

Skrevet

Følger ikke med på den serien, men får jo med meg noen falsh når man svitsjer hit og dit.

Kanskje den øya er ment som himmelen...ler.....ikke lett det der, men det der må jo være den serien man aldrig mister jobben i, for de dør jo aldrig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...