Gå til innhold

Noen som vil forklare meg hvordan kynnere kjennes ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om det er det jeg har hatt i det siste. er 34 uker. Det blir stramt på magen, rundt der babyen ligger, liksom ikke en rund har kule, men litt formet etter hvor babyen er inni der. Kan vare i et par minutter, og noen ganger et par sekunder. Kan være der litt når jeg står og. Men det er ikke noe vondt eller ubehagelig. og ikke kraftig heller. Kan det være kynnere? eller er det bare babyen som presser ut mot magen? =)

takk for svar og hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det føles som om magen "strekker" seg litt, den beveger seg, og nå jeg tar på er den steinhard. Kan tydelig kjenne hvor livmoren går. Jeg er i slutten av uke 31, og får en finger mellom livmoren og ribbeina når jeg får kynnere mens jeg ligger:o)

Skrevet

okay, takk for svar.

Er noe som har kommet å gått siste uka, kanskje de blir sterkere etterhvert. Får bare prøve å kjenne etter mer hvordan det føles :)

Skrevet

Ja de har kommet og gått hos meg også. Hadde en del rundt uke 20 husker jeg,og så forsvant de plutselig.. Jeg fikk noen medisiner da,så kommer kanskje av de..Men nå for noen uker siden starta det opp igjen. Veldig forsiktig, og nesten bare når jeg ligger. Ligg gøy å kjenne på synes jeg da ;o) Men kan være fordi mine ikke er vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...