Gå til innhold

Prøver igjen=) Noen som har hadd 3 ks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerinna mi har hatt det. Hun har ikke slitt i det hele tatt, men sånt er jo veldig individuelt.

Skrevet

joda,er jo det!

Ser bare for meg at det kan bli mye vondt den første tiden=)

Skrevet

Skal ha mitt 3 om rett over 5 uker :) Du faar spoerre da.

Men det er noen som har hatt flere inne paa KSdebatten saa kikk der !

Skrevet

Tror ikke smerten er avhengog av hvor mange KS du har hatt.

Jeg har hatt 2 KS og en vaginal fødsel. Første KS var desidert vært siden barnet da ble tatt akutt. Hadde veldig mye vongt etterpå og klarte ikke gå en ordentlig tur på 4-5 uker, klarte ikke bære barnet, kom ikke ut av senga etc.

2. KS var planlagt. klart det var veldig vindt i dagene etterpå, men allikelve var kroppen mer "med" og jeg kom raskere til hektene igjen. Var ute og gikk tur etter ca 1 uke.

Nå reagerer jeg generelt dårlig på smertestillende, så jeg har aldri vært smertefri etter operasjonene. Det eneste som hjalp var morfin, men det fikk jeg jo kun på intensiven etter operasjonen....... spertestillende sprøyter og paralgin forte hjalp noe, men jeg hadde fortsatt veldig mye smerter:(

Skrevet

Ja,får spørre deg da=) Lykke til da=)

Skrevet

Reagerer på smertestillende jeg også..Kastet opp etter begge ks'ene,og det var vondt.

Med nr.1 var det haste,men hadde ikke så vondt etterpå.

Med nr 2 fikk jeg vite det ca 1 time før,og hadde en god del vondt etterpå.Klarte ikke snu meg på venstre side i sengen på over 3 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...