Bic&Bac Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er ikke direkte kvalm, men føler meg "uggen", "nesten-kvalm". Forslag til ting som er godt å spise da? Både til middag og andre måltider.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 kokosboller.. ;P nei..har litt det samme problemet,men er utroolig søtsugen.. all middagsmat blir jeg dårlig av..spesiellt lukten..
lille spira Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Sånn er jeg også - her går det mye i sjokomelk. Jeg har ikke matlyst over hodet.. Og nå kjente jeg at jeg ble ekstra kvalm av at du nevnte kokosboller Æsj! Ikke noe for meg nå i allefall
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 ååhh..sjokomelk ja..har blitt en del av det.. men jeg klir så lett av det..blir så mye slim baki der.. :/
Bic&Bac Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er mer ute etter mat. Ikke søte ting
lille spira Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 hehe.. her er det lite mat men mye sjokomelk Og iste. Og melk. Og vann. Så dehydrert blir jeg altså ikke. Men så mye energi har jeg heller ikke igrunn.. Spiser litt rundstykker med banan da. Og varma horn med ost og skinke. Litt frokostblanding ala all bran. Veldig lite middag - blir dårlig av å tenke på middag. Så kunne godt trenge litt tips der jeg også
Bic&Bac Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 Siste speilegg til lunsj. Det var godt. Skal prøve å lage pølsegryte etterpå (sånn knorr-pakke, mascaronette-gryte). Håper det smaker...
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 når jeg er småkvalm er jeg glad i salt mat. noe salt chips kanskje? nachos, taco? jeg skal ha kylling, ris, wokgrønnsaker og kinesisk saus med cashewnøtter idag :-)
Bic&Bac Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2008 Ja, tenker på det. Men taco og burger&chips blir kjedelig i lengden hihi. Men takk for tips. Salte ting funker bedre enn søte ting, synes jeg. Eneste jeg vet, er at potetmiddager frister IKKE. Så sønnen vi har fra før, får ikke fiskeboller i hvitsaus til middag denne uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå