Smileygirl Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Denne prøvingen altså.... negativ test igjen på meg i dag.. så skuffet.. hadde liksom en god følelse denne pp, men neida. Negativ CBD i dag tidlig, 2 dager før mensen (IKM) (som da kommer, grr..) Men - har bestilt time for akupunktur =) Kan ikke la dette tynge meg for mye ned, opp med hodet og klar for nytt forsøk! Neste IKM vil da bli 23.07... jeg er født 24.07.81, mannen min 26.02.81. Vil jeg få en positiv test som bursdagspresang?? Noen som vil spå når jeg evt. kan bli gravid?? Teoreisk sett er det vel enda 10% sjanse (ifølge CBD) at jeg kan være gravid, men tror ikke det nå.... Snille søte dere, kan dere spå meg?? Gjerne så mye info som mulig... =) Hadde satt stor pris på det!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Føler du stresser litt med og bli gravid.Du må eller bruke tiden til og ikke tenke på det,bare ha sex og nyt det.Ikke tenk at no må jeg ligge i ro ti min så sæden får renne oppover eller ligge med puten under deg. Få tankene over på noe annet.No er det sommer,kanskje du kan planlegge en feritur eller noe.Eller planlegge bursdagen,et selskap eller noe. Får opp at du er iallefall gravid med en liten kul i okt/sept.Så bare du får tanke på noe annet så sitter spiren.Nyt deg selv og pleie deg godt.
Smileygirl Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Åh, tusen takk skal du ha =) Du har helt rett, føler det blir litt stress og press.... fryktelig dumt... Stresse bare mannen min også det, jeg blir tørr etc. off, er ikke bra... men derfor jeg skal gå til akupunktur, slappe av, stresse ned, få mindre smerter i kroppen. Har blitt spådd før (i mai), fikk da opp at ble gravid i juli, så satser på det (uten å stresse med det!!! Isåfall stemmer det gjerne med liten kul også på det tidspunktet du sier ;)Men skal heller ha sex uten å tenke "lage barn", det er iallefall stressende! Tusen tusen takk for svar, det var kjempenyttig for meg!! Den vonde følelsen fra i dag tidlig har gradvis minket og jeg skal ha fokus på å slappe mer av, gå mindre på nettet og alle gravidsidene og gode råd sidene og fokusere på oss heller De klarte nå å lage barn før også, før EL-tester, internett, bøker om dette osv osv hehe =) Stoooore klemmer fra Smileygirl
Smileygirl Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Forresten - ser du om det blir flere på oss?? Vi har snakket om 3 eller 4 totalt, hehe =) Har ingen fra før.... jeg tenker 3, han 4, men vi er ikke sikre enda Fikk 4 ringer av kransekaken og da vi giftet oss, tjihi
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 får opp 5 her jeg..tvillinger den siste 4 hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå