Gå til innhold

Hm.. Når vi etterhvert drar på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

så har søsteren min spurt om ho kan være her mens vi er borte. Noe som forøvrig er helt greit for oss, bortsett fra at ho IKKE får lov til å drasse med seg masse ukjente folk hit. Noe som også var greit for henne, såklart.

Hvis noen skulle vært hos dere, hadde dere shoppa inn mat til denne personen? Altså, feks pizza, rundstykker, snop osv? Søstra mi har jobb, men jobber omtrent ingenting, og jeg vet at hvis ho skulle hatt noe mat her, måtte ho fått det fra mamma og pappa.

Hadde dere latt systeryster kommet til tomt hus, eller kjøpt inn litt forskjellig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun selv har spurt om hun kan bo hos dere når dere ikke er der, ville jeg ikke handlet inn til henne. Hvis hun skal bo der for å 'passe huset', er saken en annen.

Skrevet

Hun bor vanligvis hjemme hos foreldrene?

Hadde vel sett til at de vanlige basistingene var i hus, men hadde ikke gjort noen storshopping.

Hun jobber jo som du sier, og selv om det ikke er mye er hele opplegget opp til henne og kan ses på som en lære for fremtiden.

Skrevet

Ho spurte om å få være her, sikkert for å komme seg bort litt hjemmefra (hos mamma og pappa, der ho bor)

Jeg ser også på det som at ho godt kan lære seg hvordan det er.. Jeg har jo feks ikke tenkt å kjøpe brød, kjøttpålegg og sånne ting, heller ikke poteter (ikke for at ho hadde kokt det, men) og pizza har vi aldri i fryseren. Jeg er jo ikke sååå interessert i å fø henne i en uke heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...