ops-We-did-it-again. Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 og hvordan øver dere? nr.å ringe hvor man skal gå ut osv. hvordan oppføre seg...
sydilla Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 vi har snakket om det. Men etter at 5 åringen fikk dødsangst og nektet å sove på sitt eget rom etter at jeg viste han at jeg hadde montert brannalarm på soverommet hans slo jeg fra meg tanken på å ha brannøvelse... Da hadde han vil flippa fullstendig. (Han fikk det for seg at siden jeg hadde montert alarm på rommet hans betydde det at jeg trodde det kom til å brenne der.)
ops-We-did-it-again. Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 ja, det er ikke helt enkelt dette. Jobber i bhg. så der har vi jo brannøvelser 2 g. i året. Må advare de som jeg vet reagerer kraftig. Men jeg tenkte at vi måtte ha en plan hjemme også. At de vet hva alarmen er ol. og hvor man skal gå.
sydilla Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Det går jo an å snakke med dem. Vår 5 åring er av den sarte tenketypen... Vi har snakket om at hvis alarmen går så skal man ikke gå å gjemme seg men gå ut av huset og ringe på hos naboen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå