Hilde :) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jepp Da ser det ut til at jeg er gravid. IGJEN Tok en test i går og en i dag og begge er positive. Har hatt så sykt vodt i bekkenet så jeg fikk mistanke om det kunne være noe på gang.. og det var det.. Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Har ikke hatt mensen etter jeg fikk lillegutt for 3,5 mnd siden Men tenker terminen blir rundt mars, tror ikke jeg er så langt på vei, har tatt noen tester tidligere og de var da negative. Skal bestille time hos legen og få meg en tur på UL for å se hvor langt jeg er på vei.. er så nysgjerrig på når terminen er Hvis det blir mars vil det bli 12 mnd lillegutt og spira. Det blir mitt 5 barn. etter det er det stopp;) Formen er fin borsett fra det bekkenet mitt.
Hilde :) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2008 skulle jo da stå "Hvis det blir i mars vil det bli 12 mnd MELLOM lillegutt og spira"
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 hehe..gratulerer.. det var tett ja.. skulle ønske jeg kunne fått mine litt tettere..blir ca 3 år mellom her og det er litt i lengste laget syns jeg..
victomalia Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Lykke til. Går også nå med mistanke om at nr. 5 er på vei og da blir termin ca. 10 mars. Jeg hadde 12 mnd. mellom min første. Det går bra det, bare litt tøft den første tiden. Men du er vel godt inni det nå! Hvor gamle er de eldste?
Hilde :) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 takk for det elste er 10 år, nr 2 er snart 9 år, nr 3 er 4,5 år, og nr 4 er nå nesten 4 mnd. + mannen min har en på 10 år og ei på 9 år. Så her blir det fullt hus og stormende jubel
Skihild Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Du er knall tøff Hilde c!! Her går jeg med nr tre i magen og tenker det får være nok. Men nr 5 er enda kulere! Melder meg inn i fanklubben din:-)
Hilde :) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2008 Takker så mye! Nå går jeg bare å tripper og venter på å få en termin.. Skal til legen om 2 uker, og blir nok sendt på UL da for å se hvor langt jeg er på vei.. Blir spennende
:*lillefru*:har født*: Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Wow nr 5, gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet ) Er gravid med nr 3, har jente født okt 04 & gutt nov 06 )
♥lurelure♥ Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er gravif med nr to og gutten min er 8 mnd nå To tette blir helt supert!
Prinsemammaen Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 Oj, det var tett ja!! Men såååå innmari gøy for barna! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå