Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Han har lært seg et nytt ord, og det er "vil ikke". Er vel 3 uker siden han begynte å si det. Nå sier han det hele tiden. Blir litt provosert av at han bruker det så mye. Sier det til alt. "vil ikke spise middag", "vil ikke leke", "vil ikke i bhg", "vil ikke bytte bleie", "vil ikke kose". Blir snart gal. Er han veldig negativ eller er det en fase de må igjennom ? Sier ikke mye nei hjemme, så føler ikke at han tar etter oss heller.
Tommage♀♂ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Heeeelt normalt=) Han tester deg ut, ser om det funker å si at jeg vil ikke. Frøkna her er lei av alt hun... Lei av å sove, lei av å spise, lei av å kle seg, u name it..! Jeg svarer bare at det nytter ikke, for jeg bestemmer. Pleier å funke her hvertfall=)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg svarer tilbake med "får ikke lov", plutselig skal han gjøre det han ikke vil likevel Men det er trass da, og ikke fordi han er opphengt i noen nye ord..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Nå ble jeg lettet!!!! Har jo tenkt at det er trass, men så tenker man "hva hvis det ikke er trass, hva hvis han ender opp som en negativ person". Får begynne å overse det, merker det begynner å gå meg på nervene og hvis han er ute etter en reaksjon, så skal han ikke få den...hehe
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 jeg har ikke hatt to åringer så jeg vet egentlig ikke, men vet det er normalt at de får slike perioder. det blir nok heller ikke den siste ;) det jeg synes er rart, er at den lille goklumpen som ligger i vugga si og sover søtt skal bli en slik liten tyrann etterhvert.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå