Gå til innhold

kan det være kynnere nå?uke 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde det mye med nr1,men mener at det var mye lenger ut i svangerskapet.å da fikk jeg det når jeg stressa.nå er jeg bunet til sofaen,har fått bekkenløsning..kan ikke si jeg stresser nå akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde kynnere fra uke 12-13, så det er fullt mulig. dersom du har sterke kynnere over tid, bør du kontakte lege. En gynekolog kan undersøke om det er fare for tidlig åpning og de kan evt sette på en ring runt mormunnen for å hindre at du føder for tidlig.

Skrevet

hei!

Jeg ble sykemeldt i uke 17 pga. kynnere som var blitt vonde, beg i uke 13. Snakk med lege/jordmor og hør hva de sier du :-)

Skrevet

Jeg hadde mest kynnere i andre trimester denne gangen. Etter det roet det seg ned.

Skrevet

Oj,begynner sånn du da!!!! Håp de ikke blir verre og verre og at du ikke får åpning!!!

Hadde mye med Odin jeg å,,men fikk det heldigvis ikke såå tidlig!!!!

Skrevet

tusen takk for svar.skal til legen i morgen så skal snakke med hun om det da.er ikke så vondt mere ubehag(alt blir det i forhold til at bena snart faller av)..

Skrevet

neida vi håper det ordner seg.kanjse det er nerver for skattepengen..hehe.får høre med legen i mårra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...