Tuva75 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har "kun?!" gått opp 5kg og er i slutten av uke 26 nå - har hørt om mange som har gått opp det dobbelte.. Er det for lite/ kan jeg regne med en kraftig vektøkning på slutten? Regner med at babyen "tar" det den trenger?? Hvor mye har dere andre gått opp ca uke 26?
ab812 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Eg er i veke 28 og har gått opp 6 kilo. Det er lite i forhold til kva eg har gått opp før, men det kjem eindel på slutten ja. Eg har nok å ta av, så ungen får nok det den treng... Trur ein kan vere veldig trygg berre vektskurva på ungen er god:) Lykke til!
Høna08 Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Hei hei, jeg er 25 +4 og har gått opp ca fem kilo. Så vi er nesten like. Jordmor sa til meg at snittvektøkning var ca 12 kg i løpet av hele svangerskapet så jeg regner med at kiloene kommer litt raskere nå utover... ;-)
Tine+Lille i magen Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er i uke 26 og har bare gått opp 3 kilo fra 55 til 58 (er bare 160 høy da). Men spiser masse mat og magen vokser som bare det så bekymrer meg ikke. Veldig individuelt hvor tidlig man begynner å samle opp væske i kroppen etc, men kiloene kommer nok snart rasende på for oss også Jordmor sa til meg at jeg skulle tenke på kosthold, spise sunt men mye og ikke gå sulten, og så lenge man gjør det trenger man ikke bry seg noe om vekten i det hele tatt
Tine+Lille i magen Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Selv om man absolutt ikke skal tenke slanking når man er gravid er det jo ikke bra å ha som mål å gå opp mest mulig i vekt heller...
linda1983 Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er 26+5 i dag og har gått opp 9 kg. Litt mye syntes jeg, men jeg er nok en av dem som ikke klarer å holde meg unna søtsaker desverre så har nok bare meg selv å takke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå