Gå til innhold

jordmor vil ikke strippe meg......hva med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg endelig fått snakket med jordmor etter 1 1/2 uke med vonde murringer i rygg og mage, kynnere som tar tak i ryggen som er ubehagelig og strålig ned mot lår...og nesten søvnløse netter, forklarte henne hvordan jeg har det, men hun vil ikke strippe meg av prinsippsak...

hun mener det er unødvendig for det kan skape mere ubehag!

så ubehagelig som jeg har det nå spiller det ingen rolle....men atter nei!!!

så her må det nok gå "naturens gang"...(o:

flere som har ønske om å bli strippet men en jordmor som nekter..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg var hos jm i går og hun vil ikke strippe meg heller, ho mener at det kan gi infeksjoner... jeg er 3 dager på overtid så vil gjerne ha litt fort gang her nå...

Skrevet

Jeg har lurt på dette lenge... Hva er egentlig stripping? (Beklager "blondt" spørsmål...)

Skrevet

Hei,,

Min lege vil strippe meg når jeg nærmer meg terminen, hun forsto godt at jeg ikke orket å gå over ,,,

Skrevet

det vil si t jordmor går inn og "river og sliter" for og få løsna på den hinna og det kan da gå over til rier....(:

Gjest stockholms tjej
Skrevet

usch...de låter veldigt vondt=( er de veldigt vondt?

Skrevet

jordmor sjekket meg igår, men det hadde hun ikke gjort hvis ikke jeg hadde vært på termin eller var over termin... hvor langt er du på vei???

Men hadde jo vært kjedelig om en var veldi langt over termin og dem ikke ville hvis en har et stort ønske om det!!!

Jeg syntes ikke det var vondt i det hele tatt jeg... høres mye verre ut enn det er syntes hvertfall jeg;)

Skrevet

Min historie:

Jeg var på kontroll torsdag forrige uke, pga lite liv.

CTG var fin, men UL viste ingen bevegelser på fosteret. Da undersøkte han med nedentil, og vips, så hadde han strippa meg.

Hvorfor? Aner ikke, jeg husker ikke hva han sa :-\

Så joda, her er vi strippa. Men det skjer ingenting.

Det er jo ikke alle det fungerer på heller, kanksje? tydeligvis ikke her hvertfall :-)

Skrevet

har 2 uker igjenn nå... er jo ikke alle det funker på, noen ender opp med bare mase rier og ubehag, mens andre får rier og går i fødsel...vet ikke om det har noe med hvor moden man er fra før da. men jeg kjenner 2 som gikk i fødsel etter de ble strippa...så hadde et lite håp der ja..(:

Skrevet

Det er sant, man får jo et lite håp! Noe som er skummelt, for nå bar eventer vi :-P

Begynner å innse at her må jeg få opp øynene å vite at man kan gå OVER termin også! Heller tenke sånn, å bli positivt overraska om hu kommer før ;-) Eller hur?

Skrevet

Hmm.. Jeg er skeptisk til stripping..

- Av den enkle grunn at jeg forrige gang da jeg skulle settes igang ble strippet ufrivillig, jeg var nok umoden (3 uker til termin), og det var nok derfor jeg husker det som særdeles smertefullt. Det var den ene gangen jeg virkelig gråt liksom..

Hun sa rett og slett "Nå skal jeg være litt slem mot deg!"

- Og det skal jeg hilse og si dama var.

Det er sikkert annerledes når man er fødeklar og moden, men jeg tør rett og slett ikke en gang til, så her får pent naturen gå sin gang :-)

PS! Mulig vi kan snakke sammen når jeg er 10 dager på overtid, og at jeg da ikke lengre står for det jeg har skrevet her nå..

(29 dager til UL termin i dag)

Lykke til folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...