bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Lurer på om noen vet hvor på nettet man kan bestille takkekort hvor man kan ha flere bilder på samme kortet?
Prinsemammaen Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Vil fraråde deg å bruke kortshop.no. Vi bestilte våre takkekort derfra og ble MEGASKUFFA!! Kvaliteten var dritdårlig og tydet veldig på å bli printet ut på en hjemmeprinter. Vi kunne like gjerne gjort det selv. Gutten vår var knallrød i ansiktet og så ut som en alkoholiker, selv om det så helt fint ut på det digitale bildet vi sendte.... Jeg la like etter inn et innlegg om det her, og da var det faktisk flere som hadde opplevd det samme.
Fire småtroll Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Sponland kan jeg anbefale på det varmeste! De er nok ikke de billigste, men ikke uhyggelig dyre heller... Når du bestiller sender du mail og forklarer hvordan du vil ha det, de tilpasser og forandrer så du får det akkurat som du vil. Jeg bestilte julekort derfra og ble veldig fornøyd, kjempeflotte kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå