Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Babyen min på 10 dager vil ikke sove i sin egen seng om natta etter at vi har lagt oss, hun kan godt sove der før vi legger oss, men etter at vi har kommet inn på rommet slår hun seg bare til ro når hun ligger i vår seng. Vi har prøvd det meste, som og la henne sovne i vår seng, også legge henne i egen seng, men da våkner hun og bare hyler.... Det går greit for min del og ha henne i senga vår, men er redd hun skal bli bortskjemt med det, og aldri ville sove i sin egen seng. Noen som har noen råd til meg om hvordan jeg skal få henne til og sove i sin egen seng?? Blir en baby som er så liten fort bortskjemt??
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 det kan kanskje virke som om hun blir forstyrret når dere kommer? Jeg ville lagt henne på eget rom. Vet det er mange som synes det er grusomt og barnemishandling og i det hele tatt, men hvis det fungerer både for foreldre og barn, ville jeg ikke nølt. Selv har jeg hatt babyen min på eget rom fra han var2 uker gammel, med dørene åpne. Vi forstyrrer ikke hverandre, og alle sover godt:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg mener at det går ikke an å skjemme bort så små barn. De trenger mye nærhet den første tiden. Nå har de jo også begynt å anbefale samsoving - og som det sies - det er ingen 10-åringer som sover i sengen til mor og far! Jeg ville hatt henne i sengen noen dager, så går det jo også an å prøve eget rom etterhvert hvis du helst ikke vil samsove.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Enig med anonym over.. Høres ut som det er dere babyen reagerer på. Men vil også si at gutten min sov i vår seng til han var nesten 6mnd. Han er ikke bortskjemt. Nå sover han i egen seng på eget rom. 10dager er tidlig så ingen fare med at hun blir bortskjemt enda. Men kan hende det vil funke og at hun får eget rom. Prøv dere frem:) Men som sagt ikke vær redd for at hun skal bli bortskjemt. Et så lite barn trenger nok masse kos og kjærlighet enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå