Gå til innhold

Wow....dette er så rart...på en positiv måte da :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Mai, har jeg levd på barnetrygden, bostøtte og litt bidrag. På en eller annen måte har nav stoppet utbetalingen av os. Jeg skjønte ikke hvorfor, så tok turen dit flere ganger for å vite hvorfor.

Ble tatt godt imot og hun dama skulle finne ut hvorfor da. Hun var veldig hjelpsom :)

Så de to siste mnd har jeg slitet med å betale husleie, ha penge å kjøpe mat for etc. Men jeg leier av mamma, så det har ikke vært kjempe krise.

Så idag da jeg våknet, skulle jeg sjekke hvor mye jeg hadde på konto igjen, for gikk tom for melk i går. Og BAM....i den ene banken har jeg fått inn 19.000 og på den andre banken 25.000.

Det var os for 2 mnd, og skattepenger. Så utrolig deilig :)

Men det skal ikke bli noe sløsing her. Pengene skal spares.

Innlegget var ikke ment som skryteinnlegg, men et "hurra, jeg er så glad" innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra for deg:DDeilig når man får penger og kan ordne opp i det man har-så blir det mindre bekymringer;-)Må kose deg litt for pengene og da;-)

Skrevet

Jeg skal nok betale husleie som jeg skylder, og et par ting som jeg mangler i leiligheten. Blir ikke ferie på oss i år, for gutten skal på en liten ferie med faren sin.

Men vi skal nok kose oss fordet :)

uff....klare ikke å slutte å smile jeg, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...