Melpus Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Forloveren min er den aller beste MANNEN i verden! Han passer på meg 24 timer i døynet, henter vann,lager mat. Tørker opp oppkastet mitt. Kjører meg frem å tilbake til jobb. Han vasker huset,klær å oppvask. Han koser, men presser ikke på med sex mindre jeg har lyst på! Vi snakker om hva som skjer når babyen kommer å hvordan vi skal klare øknomien, når vi skal ta pappa perm å hvordan opplegg å innkjøp skal bli. Svigerforeldrene mine er også involvert, så det er så deilig! Jeg elsker livet, forloveren min å lille gull i magen!!!! PS: jeg ekke sånn lat kjerring allså, jeg prøver å hjelpe til her hjemme også, men er litt trett for dagen!!!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Koselig!! Rett dette innlegget direkte mot mannen min La han lese det eller si det til han...
Melpus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Kjøpte noen fine roser til kjærsen min! han vet jeg setter pris på alt han gjør!!!
Gorgonvaktmester Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Klarer ikke la være... ForloveRen din er den av dine venner som du ber om å stå ved siden av deg i kirken når du skal gifte deg med forloveDen Greit å vite forskjell på disse to av åpenbare årsaker Det er flott at du har en så god mann!
Melpus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 hahaha sorry vet jeg blander... jeg tror jo også at brudgommen er foreldra til bruden å omvent.. så blander hehe tiden..
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Kan ikke fatte at jeg overså den biten.. Mel: Du er nok ikke den eneste som surrer med dette,bare pass på å ha alt klart til et evt forestående bryllup
Melpus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 Når dagen min kommer, skal jeg ikke blande.. jeg lover. Men må innrømme det er pinelig. Jeg jobber som sevitør, og er borti bryllup ca 1 gang i månden. Å jeg har klart å surre veldig med hovmester pga det.. Når bruden har tale.. å brudgommen som jeg trodde var bruden.. å sånt. hehe jeg lærer <3
Gorgonvaktmester Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Bare du vet hvor du skal si "ja" pleier det å gå riktig bra
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Snakker om at Forloveren din er den aller beste mannen i verden... håper inderlig for din del, Bridget Jones, at din kommende mann IKKE saumfarer denne siden
Melpus Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2008 Heh dette skulle være et inlegg for min kjære hvor flink han er, ikke om at jeg skrev feil på et ord, eller at jeg kommer finne en annen senere.. Dette var kanskje sånn side, der man *bare' skulle klage??? Da beklager jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Så DEILIG å ha en sånn mann, og være så lykkelig! Flott at du setter skikkelig pris på ham, der tror jeg nøkkelen ligger for de fleste. Det er så mye hyggeligere å gjøre noe for andre når man vet at det blir lagt merke til og satt pris på, og så får man det gjerne tilbake med renter, da. Takk for et inspirerende innlegg! Og lykke til resten av svangerskapet og med barnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå