Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 i går hadde jeg smerter i magen. bare på høyre side. min kjæreste og jeg hadde samleie sånn mellom kl tre og fire i går (unnskyld for mye opplysninger), og jeg begynte å blø umiddelbart etter.. eller kanskje mens vi hadde det.. jeg ble kjempeurolig og ringte legen min med en gang. han ble også litt urolig så han ringtre sykehuset for meg å fikk bestilt en ultralydtime, som jeg har i dag kl halv tre. han sa til meg at hvis smertene ble verre så skulle jeg dra til legevakta på kvelden..(i går), som jeg da gjorde.. smertene avtok selvfølgelig da jeg kom dit..siden har jeg ikke kjent noen smerter heller.. men jeg blør fortsatt. og blodet er litt vanlig rødlig farge, og også mørkt.. men blodet er veldig slimete..og i dag kjenner jeg veldig trykk i magen..kan føle at noe foregår der..men vet ikke hva.. jeg holder på å gå fra vettet her av angst for å miste barnet..har fått høre hjertelyden tidliger..og har hørt at hvis man har fåt hørt det, så er det 95% sjanse for at fosteret overlever.. er dette sant? og er det noen her som har erfart noe lignende som det jeg har gjort, som kan dele det med meg? noen som kan fortelle meg at det ikke er noe å uroe segfor? fikk i værtfall beskjed av legevakta i går å bare ligge å slappe av og ikke gjøre noen fysiske anstrengelse.. og noen spørsmål til... ved en SA, så skal man ha sterke smerter og blød veldig mye.. kan noen forklare meg hvor sterke smerter det er snakk om? og hvor mye blod det er snakk om?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Hei.. hvordan gikk Ultralyden??
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 gråter mine sorger inn i sørgelige sanger her... ultralyden gikk ikke så bra... de kunne ikke se noe foster i livmoren min. den var helt tom. ingen rester en gang. så enten har jeg hatt en SA tidligere en gang.. syns det er litt merkelig.. for har ikke blødd tidligere..og har heller ikke hatt noen klumper kommende ut. men har mistenkte også et svangerskap utenfor livmoren.. så nå er jeg veldig engstelig her.. skal til sykehuset i morgen å ta hcg blodprøve.. også tilbake til sykehuset for en ny innvendig ultralyd i neste uke. har så sinnsykt smerter igjen i magen. bare på høyre side. men det ligger ganske langt opp i magen syns jeg.. og kjenner at det er noe som liksom presser på inni der.. eller vet ikke.. kanskje litt trykk eller noe.. men har så vondt i magen, kjenner det nedover beina.. jeg skjelver,og er svimmel og kvalm. veldig sår på magen liksom.. kan stryke meg på magen.. da blir jeg bare mere kvalm. klarer ikke å trykke hånda ned i magen lengre..det er en fryktelig ubehaglig følelse.. så jeg vet ikke hva som skjer med meg jeg.. er dette normal ved en SA da? og nevnte jeg at blodet som renner ut av meg er veldig mørkt, og bare slimet omtrent..skikkelig slimete mørkt blod... dette er så merkelig..puppene ble ikke ømme før for en uke siden.. og det kommer sånn væske ut av de. så de driver liksom å gjør seg klar til melkeproduksjon når den tid egentlig skulle komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå