MamiMaribel Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 som er pene, men vasket mange ganger. Kan man gi denne type klær til Fretex ?? Det føles så bortkastet å kaste dem, men vi skal ikke ha flere barn, så vil ikke lagre det. Jeg kvier meg for å spørre venninner om de vil arve, for jeg har fått inntrykk av at de aller fleste foretrekker nye klær til barna.
melkekua™ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Gjør det ) Det er en flott ide! Eller du kan prøve å selge det på finn.no
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Bare å gi=) Fretex kaster det de ikke mener er bra nok. Men husk på at fretex får inn forferdelig mye, og må kaste mye som egentlig er pent, fordi de ikke har plass til det. Ville kanskje vurdert å heller ta bilder av det, lagt ut en annonse på finn.no om at det gies bort... så kanskje noen som virkelig trenger det kan få det=) evt gi det til krisesenter eller flyktningmottak...
MamiMaribel Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg visste ikke at Fretex kastet så mye:-) Jeg vil ikke at det skal bli kastet, for det er fine klær. Kanskje jeg kan prøve å legge det ut på finn.....? JEG ville iallefall kjøpt det hvis det hadde reelle bruktklærpriser, men syns mye av det som blir lagt ut på finn, er ALTFOR høyt priset til å være brukte klær. . - Derfor finner jeg sjeldent noe selv der. Brukt er brukt, tross alt, og det skal da være billigere å kjøpe brukt enn å kjøpe på salg ?? :-D
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet, men her i Haugesunds-distriktet samler de inn klær som de sender til Ukraina. Kanskje de har lignende prosjekter der du bor?
MamiMaribel Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke avis for tiden, så har ikke sett noe, men regner med at det fins. Jeg skal ta et søk på nettet. Det hadde vært flott å gi klærne til noen som trenger dem, det føles godt:-)
lucky_mom Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Man kan legge inn annonse gratis på Finn for ting man skal gi bort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå