2prinsesserogbim Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 testet positiv på mandagskvelden, og fikk det bekreftet av lege i går=) grattis, nå kan vi kose oss=)
Senorina Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 grattis til deg og! ja naa skal det bli interesant Sambo er helt i hundre, snakker om sykkelturer med den lille og fisketurer, og navn...hehe
2prinsesserogbim Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 ja det er fort gjort å leve seg inn.... Jeg syns det skjer så mye rart inni magen, kan ikke huske jeg hadde det sånn forrige gang, men jeg hadde nok sikkert det... hehe... men ingen svangerskap er like sier di så
:*lillefru*:har født*: Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet ) Testet positivt i begynnelsen av mai )
HLH og Emily Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Hei, Jeg testet positivt i går!!! Jeg er kjempe glad, men jeg tror ikke helt at det har gått opp for meg at jeg er gravid. Jeg tror at jeg er ca. 5 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå